.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای استاندار آیا می دانید 5 اسفند چه روزی است؟
عبدالله سعيدي كياسري

شمال نيوز: عبدالله سعيدي كياسري- 5 اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس از آن جهت برای مازندران حایز اهمیت است که تنها جمعیت اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان بیش از 25 هزار عضو می باشد ، حال به این جمع سایر نظامها و رشته های مهندسی را نیز باید اضافه نمود که خوشبختانه بسیاری از آنان جوان  می باشند و اکثر این جمعیت جوان هنوز دارای شغل ثابتی نیز نمی باشند

مهندسان در توسعه استان مازندران نقش بسزایی دارند و این غیر قابل انکار است  ، افزایش تولیدات کشاورزی ، افزایش تولیدات معدنی ، خلاقیتها و ابتکارات صنعتی ، ساخت و سازها و... ، از جمله دستاوردهای جمعیت مهندس استان مازندران است که قابل تقدیر است .

امسال اما با سالهای گدشته برای مهندسان مازنی متفاوت بود ، در سالهای گذشته استاندار مازندران در همایشی از زحمات یکساله مهندسان تقدیر و تشکر می نمود و از مهندسان نمونه و کوشا تقدیر می کرد و نکات لازم را به آنان گوشزد می کرد  و این پیگیری و حساسیت مقام مسئول استان مهندسان را در کارهای خود دقیق تر و مصمم تر مینمود، اما امسال گویی مسئول اول استان روز مهندس را از یاد برده بود و هیچ اهمیتی به این موضوع داده نشد و این در حالی است که مهندسان زحمتکش و کوشای استان در حرکتی قابل توجه از برگزاری جشن روز مهندس در شهرهای استان صرف نظر نموده و تمام هزینه های این جشنها ( بالغ بر 5 میلیارد ریال ) را به هم استانیهای مازندران که گرفتار بحران سفید شده بودند اختصاص دادند.

 شهرستان ساری مانند هر سال میزبان نمایشگاه توانمندیهای مهندسین ساروی بود، که متاسفانه علی رغم پیگیریهای فراوان استاندار از این نمایشگاه نیز دیدن ننمود ، هر چند باید به این نکته توجه داشت که استاندار مازندران از هیچ یک از سه نمایشگاه کامپیوتر و اطلاع رسانی ساری ، صنعت مبلمان ساری و توانمندیهای مهندسان ساروی که در ط.ل 20 روز گذشته برگزار گردید بازدید ننمود و این نکته ذهن هر نکته دانی را به خود مشغول می کند که شاید بررسی مشکلات کارگران فصلی بابل ، بررسی مشکلات مدرسه استعدادهای درخشان بابل ، دیدار با عوامل ساخت پایتخت 3 و... ، مهمتر از دستاوردهای مهندسین و اصناف ساری و گرامیداشت روز مهندس باشد !


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 اسفند 1392
برادر ارجمند: روز مهندسی است نه روز مهندس-با هم فرق دارند -یکی از خروجی های مهندسی :مهندس است شاید خیلی از افراد در جهان امور فنی و مهندسی انجام بدهند ولی به آنان مهندس نگویند مانند خیلی از تکنسین ها-مکانسین ها-کارگران فنی و.....
نا شناس 6 اسفند 1392
این موضوع چه ربطی به آقای مقیمی دارد؟
نا شناس 6 اسفند 1392
روز مهندسي را به خاطر مهندس نام نهادند داداش
مهندس اگه نبود تو تو خونت راحت ننشسته بودي كه الان از طريق اين سايت نظرتو بدي
رضا 7 اسفند 1392
دوست عزیز نگران اینکه روز مهندس است یا مهندسی نباش در مملکتی که به نگهبان شهرداری هم می گویند مهندس پس به انهایی هم که نام بردی مهندس گفته شده و مشکل حل است.
نا شناس 7 اسفند 1392
داداش عزیز: اول شهریور روز پزشک نامیده شد نه روز پزشکی.....ولی پنجم اسفند روز مهندسی نامگذاری شده لذا اینا باهم فرق دارند
علی 7 اسفند 1392
سلام به عباس دوست خوبم و خوشم میاد که مردی و البته بچه های خیابان معلم کوچه حسن پور همه مرد هستند و اینکه این استاندار همینه دیگه؟!!!!
شانس ما سارویها است همیشه قرعه خوبی داریم و ان استاندار نگران گتاب است و به اقای معاون عمرانیش دستور میده که گتاب را اسفاالت مجدد کنند و اینکه مگه شد کار
اقای استاندار چه برنامه ای برای توسعه استان دارید
نزدیک 8 اه از عمر دولت تدبیر و امید گذشت که با سبد کالایش بیتدبیر ترین دولت شد و چه کردید؟
شما گفتید که داس ندارید اما تمام مدیران لایق استان را دارید تعویض میکنید
اقای استاندار ساری و مازندران را به جهنم حخود تبدیل نکنید و نگزارید که مردم با کفش به استقبال شما بیایند
بروید دنبال کارتان
شما که منتقد دولت قبل هستید پس چرا در پروژه مسکن مهر بابل کلی سود کردید
پسر استاندار دنبال کارتل های اقتصادی خودش است و شیخ علی اکبر ناطق میگوید از عملکرد این استاندار راضیم
اره در خود شاد هستید و در خود بخندید و در خود هدیه دهید
عملکرد 35 ساله اقایان نالطق نوری ها را چه کسی وزن دهد و بگوید چه کردند
اقای استاندار به شما میگوییم که با مردم ساری روراست باشید و مدیران ساروی را دست نزنید والله به عذابی دچار میشوید
نا شناس 7 اسفند 1392
اقای سعیدی پنجشنبه باید حموم رفت
افشین ستاری 12 اسفند 1392
با عرض سلام واحترام
جناب آقای دکتر فلاح استاندارمحترم مازندران من واقعا برای هم استانی مازندرانی خود متاسفم که ایام گم کرده خود را از شما سئوال میکنند باید عارض شوم که دوستان خیال میکنند که اگر 4سال در خواندن هم چیز دانند ولی برای آقای سعیدی کیاسری متاسفم که علیرغم ادعای یاسودای هنوز شرح وظایف شمارا نمی دانند مثل خیلی از کسان از نماینده سیاسی خود در مجلس تقاظایی آسفالت کوچه های محل خودرا دارند بجایی انتقاد وتاسف از آشما یک کمی به مغزشان فشار بیاورید وبا ایده های نو شما را هراهی کنند در پایان برای شما آرزوی توفیق روز افزون دارم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.